Pazar, Aralık 17, 2006

sevgili askerdeyken, ben...


daha çok çay içiyorum
daha çok çalışıyorum
daha çok araba kullanıyorum
daha az yemek yapıyorum
daha çok kitap okuyorum
daha çok tv izliyorum
daha çok alışveriş yapıyorum
daha çok evde zaman geçiriyorum
daha az alkol tüketiyorum
daha çok makyaj yapıyorum
daha çok öğün geçiştiriyorum
daha çok iş seyehati yapıyorum
daha çok temizlik yapıyorum
daha az su içiyorum
daha çok avm geziyorum
daha çok telefonda konuşuyorum
daha az deniz kenarına gidiyorum
daha çok taksiye biniyorum
daha çok aylık dergi alıyorum
daha az gece dışarda oluyorum
daha çok kuaföre gidiyorum
veee...
bi dee onu çok özlüyorum!!!!

1 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Allah kavuştursun. Biz de nişanlı olduğumuz dönemde ayrılık yaşamıştık böyle. Özlemek ilişkilere güç katıyor gerçekten de, hele dediğin gibi uzun senelerle pekişmişse.