Pazar, Kasım 12, 2006

salata kurutucu-m...

giriş....

ne zamandır aklımdaydı, hatta sonra meşhur mutfak listeme de girdi, ama uzun süre bekledi bekledi, taa ki geçen haftaya kadar... kullanan birkaç kişi çok memnun olduklarını söylemişlerdi, ama onların kullandıkları şu kaliteli ve pahalı amerikan plastik markasına o kadar para dökmeye bi türlü benim içim elvermemişti... tamam ben de o markanın bazı başka ürünlerini aldım, kullanıyorum, çok da memnunum ama nihayetinde basit bi mekanizması olan plastik bi kap işte... iyi ki de böyle düşünüp almamışım, çünkü geçen hafta bununla çok alakasız bi sebepten dolayı gittiğim praktikerde birden gözüme ilişti, hiç de yabancısı olmadığım bi markanındı ve fiyatını görünce de inanamadım... diğerinin 7de 1i... o anda benim biçok ıvır zıvır detayıma çoğu kez anlam veremeyen sevgilimin 'aşkım bunu kullanacak mısın gerçekten, bence sadece mutfakta yer kaplayacak bişey bu' diyen sesi de kulaklarımdaydı... ama ben yine de hemen kaptım bi tane, kırmızısını tabiii...

gelişme...

sonra bugün pazar kahvaltısının benim için olmazsa olmaz yeşil tabağını hazırlarken alışkanlıkla yeşillikleri yıkayıp süzgece yerleştirmiştim kiii, kutusunda beni bekleyen kurutucum aklıma geldi... aldıktan sonra yoğunluktan kutusundan bile çıkarmadam mutfakta bi köşeye atmıştım... üşenmedim çıkardım, yıkadım ve kullandım... tam çamaşır makinası gibi... bence hayli süzülmüş olan yeşilliklerimden bi su çıktı ki, inanamadım... ve böylece yukarıdaki kupkuru yeşilliklerimi hazırlamış oldum...

sonuç....

kızarmış ekmek, üzerine biraz baharatlı zeytinyağı, yeşillikler ama özellikle nane vee hellim... mutlaka denemesi gerekenlerden....

Hiç yorum yok: