Çarşamba, Kasım 08, 2006

az gittim uz gittim dere tepe düz gittim... tam şurada...


teknik büro ç.... alo aşkım... beni çok dikkatli dinle ve hemen cevap ver... 56-55-54... bauhaustan dönüşte göztepe sapağından camlıca-şile yaziyodu, ben de saptım. şimdi tahralı sitesini geçtim, büyük bi yolun üstünden geçen köprüyü de geçtim, tam şu an ışıktayım... 44-43-42... sola küçük camlıca dümdüz de büyük çamlıca diyo ama şile demiyo... aşkım nereye gidiyosun....37-36-35... ikeaya gidicem, sola dönersem sanırım hani şu kurufasulyecinin önünden geçen yola girmiş olucam... altunizadeden de herzamanki yoluma girer giderim di mi?? ama bu sefer yolu mu uzatmış olurum?? 23-22-21... hııım ordan sonra bi büyük kavşak olması lazım, ordan dönersen olur...17-16-15... nee düz mü gidicem, sonra naapıcam... (solu biraz hatırlıyorum da karşısı tam bi kara delik, allam niye girersin şile yazan her yola.. ama şimdiye kadarkiler hep ikeaya çıkmıştı...) 8-7-6... aşkım düz git, hani m. lere gider gibi... (ne!!! m.lere gider gibi mi... onların evi buralarda mıydı... ama onlara hep altunizadeden giderdik...) büyük bi kavşak çıkıcak, orda sağdan devam ediceksin... 3-sarı-yeşil... aşkım dümdüz sonra saağaaaa.... büyük kavşaktan sağaaa...
kapattım... düz gittim... büyük kavşağa kadar ter döktüm... sonunda hep gittiğim yola atabildim kendimi... ve kan ter içinde ikeadaydım... alo aşkım... geldim... orda bile yetiyorum di mi... aşkım iyiki varsın...
peki bu sırada aşkım nerde... askerde... neyseki bazen cevaplayabildiği bi dahili hattı var... peki ben ne zaman öğrenicem bu yolları... iyi de bu yollar neden bu kadar karışık... sağ koltuk bu kadar rahatken, 30cm solu neden böyle stressli...

Hiç yorum yok: