Çarşamba, Ocak 10, 2007

bitecek, bitiyor, bittiii...

ne bu biten: günler tabiikii... iş çıkışı akşamlar, haftasonları, bayram tatilleri, kaçamak tatiller, yaz ayları, 2005, 2006... hepsi çabucak geçiyor ve bitiveriyor... 2006 da biiti, uzun ve güzel bi tatille başladım bu yeni seneye... bu sene için güzel tatil planlarım var ya, bu da iyi bi başlangıç oldu... uzun zaman sonra çekirdek ailemiz olarak nihayet tam kadro biraraya gelebildik... boyle olunca da hakkını birhayli verdik yılbaşı akşamının, tabii bi de babişkomun 57. doğumgününün... güzel bi sofra, yemekler, içkiler, tatlı olarak balkabağı pastası ( bi yerde okumuştum, yeni yıl sofrasında mutlaka olmalıymış balkabağı, niye veya hangi kültüre ait bi gelenek bilmiyorum) sonra babişkoma doğumgünü pastası, hediyeler, tombala, bol bol tv ve zap... uzun zaman sonra farlklı bi yeni yıl akşamı oldu bana... tabii darlingim olmayınca bi tarafım buruk kalmadı değil ama yapacak bişey yok... yeniyılla bayram üstüste gelince bayramlaşma merasimlerimizi de bir gün erteledik bu seferlik... ilk gün sadece gelen misafirlerimizi ağırladık ve hiç çıkmadık evden... normalde öğleye kadar evde olup sonrasında yakın büyüklerimize giderdik... bu sene bayramlaşma geleneğimizi bayaa bi değiştirdik aslında, ilk günü atlayıp sonrasında da havayı güzel görüp babişkoya mızıklayıp araya sahil yürüyüşleri, marinada cafe molaları ekleyince program cok uzadı...
tatil boyunca arkadaşlarımla tam istediğim kadar olmasada birkaç kez biraraya gelebildik... yeni duyduğum bi oyun oynadık bi akşam, trivial pursuit... çok eğlenceli oldu, iki gruba ayrılıp sözcü, zarcı vs. gibi görev dağılımları da yapınca... rekabet, atışma, mızıkçılık, bunların tümü çok keyifli samimi arkadaş ortamlarında, bunu bi kez daha anladım...
bi de tatil boyunca elime geçen tüm gazeteleri eni konu karıştırdım, emindim süslü yılbaşı ağacına bağlanmış koyun esprili bi karikatür göreceğime, ama görmedim... çok emindim oysa...

Hiç yorum yok: